Potrzeby żony – wprowadzenie do efektów architektonicznych

Potrzeby żony – wprowadzenie do efektów architektonicznych. – galeria zdjęć.

W praktyce sprzedaży materiałów budowlanych i artykułów wyposażenia wnętrz oraz aranżacji i designu wnętrz, można zaobserwować pewne powtarzające się zjawiska i prawidłowości. W większości wypadków inicjatorem remontu lub budowy domu jest kobieta – żona. Oczywiście są od tego wyjątki. Mężczyzna – mąż z reguły przedkłada swoje potrzeby motoryzacyjne i podróżnicze nad potrzeby budowlane, ponieważ z reguły budżet gospodarstwa domowego nie pozwala na spełnianie wszystkich potrzeb konsumpcyjnych jednocześnie i pewne wydatki trzeba przełożyć lub z nich zrezygnować. Ponad to budowa lub remont domu wymagają od męża poświęcenia kilku lat życia na zgromadzenie środków na zakup lub wykonanie domu. Dla tego wielu mężczyznom brakuje inicjatywy, optymizmu i entuzjazmu gdy słyszą o potrzebie remontu lub budowy. Ale mimo wszystko, wielu mężczyzn podejmuje się jednak tego wysiłku. Skąd to wynika? Naszym zdaniem jest to przede wszystkim chęć obdarowania oraz zaspokojenia potrzeb kobiety – żony oraz dzieci. Ale czasami męża trzeba do remontu lub budowy przekonać lub przygotować mentalnie. Nie wszyscy mężczyźni rozumieją potrzeby kobiet. Poza tym nie wszyscy mężczyźni rozumieją cel remontu i budowy. Dla tego przygotowaliśmy cykl galerii z opisami, które mają na celu przygotowanie mentalne męża do remontu lub budowy domu. Za przekonanie męża można byłoby pobierać opłaty, ale my robimy to za darmo. Na dodatek możemy również pomóc żonie w zmotywowaniu męża do budowy lub remontu. Zupełnie gratis! Dobrze zmotywowany mąż to kluczowa podstawa remontu i budowy domu. Szczęśliwa żona to podstawa szczęścia męża. Nam zależy tutaj głównie na tym, aby remont lub budowa nie wiązały się ze stresem, małżeńskimi kłótniami i przepychankami, ale aby były ciekawym i wciągającym przeżyciem dla obojga małżonków. Remont pomaga dowiedzieć się czegoś więcej o żonie i mężu i umożliwia im lepsze poznanie swoich własnych potrzeb. Bywa, że budowa lub remont zamiast uszczęśliwiać, kończy się kryzysem małżeństwa. Często wynika to z braku czasu na przemyślenia i rozmowy. Dla tego warto jest przemyśleć sens budowy i remontu w kontekście relacji małżeńskich. Jeżeli prezentowane w galeriach treści wydają się oczywiste dla ludzi dorosłych z dużym bagażem życiowych doświadczeń, to dla młodszych klientów mogą jednak stać się pomocne. Uważając, że inni wiedzą i uważają to samo co my, ponieważ to, co jest dla nas oczywiste, to uniwersalna i powszechna oczywista oczywistość, tracimy zdolność analitycznego myślenia i skutecznej komunikacji. Forma i treść niniejszych galerii jest więc dopasowana do możliwości percepcyjnych młodzieży. Z góry przepraszamy za sformułowania zbyt bezpośrednie i niespełniające literackich i naukowych standardów.

W niniejszej galerii prezentujemy wyselekcjonowane przez nas zdjęcia, które mogą być inspiracją do obdarowania żony. Zadowolenie żony to najważniejszy efekt architektoniczny, który zawsze jest wart wydania pieniędzy męża, które ten chciałby przeznaczyć na samochód lub wczasy. Najlepszym prezentem dla żony jest jednak sam mąż i jego miłość, jego potencjał i zaangażowanie oraz jego adoracja, afirmacja i zachwyt żoną, a także jego zainteresowanie nią samą i jej wewnętrznym światem potrzeb, skłonności, przeżyć i pragnień. Ale czasami żona potrzebuje również zaspokojenia jej specyficznych potrzeb estetycznych i ergonomicznych. Zaspokajanie prozaicznych potrzeb życia codziennego może być wspaniałym polem do rozwoju relacji małżeńskich dla kochającego się małżeństwa. Wspaniały mąż powinien więc poznać najskrytsze potrzeby żony, tak aby żona czuła się adorowana i afirmowana oraz po to, aby móc te potrzeby zaspokajać. Żony mają bardzo zróżnicowane potrzeby, więc spróbujmy te potrzeby zdiagnozować w kolejnych galeriach poświęconych potrzebom żon. Odpowiedziami na te potrzeby mogą być określone efekty architektoniczne.

Dla czego żonie podobają się takie a nie inne style, efekty, rozwiązania i pomysły? Każda żona ma bardzo indywidualne potrzeby, indywidualny gust i indywidualne założenia dotyczące urządzania domu lub mieszkania. Czy mąż powinien je znać? Zdecydowanie tak, jeżeli chce zadowolić żonę. Ale zadowolić żonę nie jest łatwo. Ułatwić to może podróż w krainę kobiecego umysłu, w świat kobiecych potrzeb oraz świat estetyki i wzornictwa, na którą zapraszamy w niniejszych galeriach zdjęć. Jak zwiedzić te światy? Są to światy skojarzeń. Każdy człowiek posiada własną, indywidualną siatkę skojarzeń zapiętych między bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami. Ta siatka skojarzeń tworzy nasz umysł, który zmienia się i przebudowuje się przez całe życie. Jako sprzedawcy pragniemy więc w niniejszych galeriach „pozapinać” państwu nowe skojarzenia związane z wzornictwem produktów, które sprzedajemy. Chcemy również aby skojarzenia które są już „pozapinane” w państwa umyśle „poprzepinać”. Dla tego właśnie wzornictwo i design, aby celnie trafić w nasz gust, najpierw musi „wślizgnąć się” do naszego umysłu. Dla tego właśnie jest ono oparte na skojarzeniach produktu z bardzo konkretnymi: bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami. Aby rozpocząć tę fascynującą podróż mąż musi więc opracować siatkę skojarzeń żony. Nie jest to łatwe. Należy ciągać żonę za liny, sznurki, i nitki którymi są skojarzenia główne, skojarzenia pomocnicze i skojarzenia luźne. Chodzi o to by ustalić co się żonie kojarzy bardzo pozytywnie, całkiem pozytywnie lub raczej pozytywnie oraz co się żonie kojarzy bardzo negatywnie, całkiem negatywnie lub raczej negatywnie w połączeniu z najważniejszymi dla niej, jej bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami.

Każdy produkt poprzez design, wzornictwo i technologię produkcji wywołuje skojarzenia. Nie u wszystkich takie same. Produkty, w ramach wzornictwa, przenoszą wartości, treści, idee, i próbują zaspokajać konkretne potrzeby. Producenci projektując design produktów starają się zawrzeć w nim nie tylko wartości użytkowe i ergonomiczne ale również wartości ideologiczne i światopoglądowe. Dla tego przed tak dużą inwestycją jaką jest budowa domu lub remont warto jest poprosić żonę na kozetkę i poświęcić jej trochę czasu. Warto z żoną trochę pomarzyć. Żono! Zamknij oczy, zrelaksuj się i powiedz jakie słowa kojarzą się tobie ze słowem: styl, wygoda, komfort, bezpieczeństwo, jakość, zadowolenie, zaspokojenie, spełnienie, perfekcja i doskonałość, ciepło i gorąco, romantyzm, niezależność, ekscytacja, fascynacja, zaskoczenie, władza, obowiązek, kontrola, wpływ, światło, relacje, towarzystwo, akceptacja, samoświadomość, wolna wola, tradycja, wiedza, wiara, radość, szczęście, miłość. Te słowa mogą kojarzyć się żonie z konkretnymi stylami, ideami, technologiami, efektami, rozwiązaniami i produktami. Warto aby design przestrzeni domu lub mieszkania oraz design produktów odpowiadał tym wartościom i ideom, które są w umyśle żony skojarzone bardzo pozytywnie z jej głównymi, czyli najważniejszymi, życiowymi skojarzeniami czyli bodźcami, obrazami, słowami, ideami, światopoglądem, kluczowymi wartościami, celami i zainteresowaniami, potrzebami i przeżyciami.

Każda żona  ma jakieś potrzeby architektoniczne. Część z tych potrzeb powstaje w jej organizmie a część w jej umyśle. Ciało żony musi mieć ciepło. Musi więc mieszkać w ogrzewanym domu ponieważ w innym wypadku będzie jej zimno, zwłaszcza w Suwałkach. Ciało żony nie lubi bakterii chorobotwórczych, grzybów i pleśni dla tego musi mieć sucho i czysto. Nasze domy muszą więc chronić przed wilgocią i mikroorganizmami chorobotwórczymi. To osiąga się stosując okładziny takie jak płytki ceramiczne gresy, panele podłogowe, posadzki epoksydowe i wszelkie inne środki. A co z potrzebami serca i umysłu? Kultura żony oparta na tradycji greckiej, rzymskiej i judeochrześcijańskiej wpędza i wtłacza ją w indywidualizm i personalizm. Ale odcinające ją od korzeni, wychowanie oparte na pozytywizmie i kulturze masowej wpędza ją w narcyzm. Narcyzm skutkuje pracoholizmem i bogactwoholizmem. Pozytywizm postuluje biologiczną selekcję naturalną. Realizując pozytywistyczne ideały, żona pragnie zwyciężyć w ewolucyjnej bitwie o przestrzeń życiową i panowanie nad niższymi formami życia. Chce ona stać na szczycie hierarchii społecznej. Chce należeć do elit. Chce stać się samicą alfa i zyskać w stadzie posłuszeństwo innych rywalek a także kontrolę nad samcami. Pozytywizm i kultura masowa bardzo szybko wychowują więc żonę do narcyzmu, ponieważ zmuszają ją do rywalizacji. Wynikająca z narcyzmu potrzeba wysokiej samooceny powoduje, że żona stosuje w życiu strategie i gry o sumie zerowej. Takie w których żona wygrywa a reszta przegrywa.

Żona startuje więc w morderczym wyścigu o złote kalesony, bo tego oczekują od niej pozytywistyczni i masowokulturowi wychowawcy. Zwycięstwa w wyścigu oczekuje ona od samej siebie, aby potwierdzić w ten sposób swój własny narcystyczny wizerunek zwycięzcy. Wszyscy przecież chcemy myśleć o sobie dobrze. Tak piszą na pierwszych stronach europejskich i amerykańskich podręczników z psychologii i socjologii. Dobrze jest myśleć o sobie dobrze. Żono! Jesteś wyjątkowa, niesamowita i wspaniała. Ale kiedy zapomnisz, że inni ludzie są również wyjątkowi, niesamowici i wspaniali, to prawdopodobnie skończy się to narcyzmem, egotyzmem, i egomanią. Czy aby być wyjątkowym, niesamowitym i wspaniałym, trzeba być bardziej niesamowitym, bardziej wyjątkowym i bardziej wspaniałym od innych? Potrzeba wysokiej samooceny jest prawie niewyczerpalnym  napędem dla zachodniej gospodarki konsumpcjonistycznej i ogromnym obciążeniem dla środowiska naturalnego. W badaniach socjologicznych, większość amerykanów wprost deklaruje, że wolą mieszkać w domu o powierzchni 100 m2 gdy inni mieszkają w domach o powierzchni 50m2 niż mieszkać w domu o powierzchni 200 m2 gdy inni mają 400m2. To o czymś świadczy. Ludziom nie zależy więc na konsumpcji dla samej konsumpcji. Oni dzięki tej konsumpcji budują swoją samoocenę. Oznacza to, że konsumujemy dla wysokiej samooceny a nie dla konsumpcji. Gromadzimy dobra, zabezpieczenia i zapasy, z których nikt nie korzysta, tylko po to, aby nie wypaść źle na tle szwagra lub sąsiada. Potem to wszystko trafia na wysypisko śmieci lub do lasu.

Europejskie żony muszą więc zwyciężać i dominować grając w gry o sumie zerowej. Moje zwycięstwo to twoja strata. A jeśli twoje zwycięstwo to moje zwycięstwo? Azjatyckie żony wychowane w azjatyckich kulturach kolektywistycznych grają jednak w inne życiowe gry i stosują inne życiowe strategie. Gry oparte na regule że albo wygrają wszyscy albo wszyscy przegrają. Niestety nasze europejskie żony do takich życiowych gier jeszcze nie dojrzały. Wszystkie te kulturowe aspekty stanowią żyzną glebę, na której rozwijają się bardzo specyficzne potrzeby architektoniczne żon. Poszczególne potrzeby diagnozujemy przy okazji poszczególnych efektów architektonicznych. Na początku możemy zaznaczyć, że kobiety przejawiają silną potrzebę bezpieczeństwa i jeszcze silniejszą potrzebę dominacji. Dom i mężczyzna to odpowiedź na te pierwotne instynkty i potrzeby. Chociaż mężczyźni z natury lubią ryzyko i adrenalinę, a bezpieczeństwo kojarzy się im z nudą, kobiety postrzegają mężczyznę jako źródło bezpieczeństwa. Ale jeżeli mężczyzna nie nadaje się do zapewnienia bezpieczeństwa, zawsze można go przy najmniej zdominować. Dom i rodzina są scenerią tej odwiecznej eksplozji męskości i kobiecości. Kobiecość i męskość to najbardziej wybuchowa mieszanka we wszechświecie. Gwarantuje ona maksymalne wrażenia i efekty specjalne, które nasycają życie wieloma zaskakującymi scenami i zwrotami akcji.

Realizując pozytywistyczne ideały wolności do wszystkiego czego tylko dusza zapragnie, poprzez zwycięstwo w rywalizacji o dostęp do władzy, zasobów naturalnych i samców, żony realizują rozmaite strategie życiowe. Aby żyć w złudnym poczuciu materialnego bezpieczeństwa i wolności do używania życia poprzez duże zapasy pieniędzy, żony starają się stosować uprzywilejowujące je zasady wymiany pracy własnej i męża oraz własnych zasobów za cudzą pracę i cudze zasoby. Chcą dużo brać i mało dawać, kształtując wymianę gospodarczą w taki sposób aby zagwarantowała im uprzywilejowane terms of trade (ang. TOT – relacje wymienne gospodarki w handlu zagranicznym – tutaj relacje wymienne gospodarstwa domowego). To daje im przewagę w wyścigu o wysoką konsumpcję, wysoką samoocenę, kontrolowanie innych i wolność od pracy. Ale zabiera im to rozum, tak jak w bajce o rybaku i złotej rybce. Zabiera to żonom życiowy sukces i satysfakcję wynikające z koncentracji uwagi na drugim człowieku, afirmacji ludzi i wynikające z obdarowywania innych. Tylko obdarowywanie ma sens i tylko obdarowanie daje niewyczerpywalną frajdę z pracy i niewyczerpywalną motywację do pracy. Wszystko co warto robić, warto robić tylko dla tego że ktoś z tego skorzysta. Egoizm i egotyzm kończą się samotnością i poczuciem pustki. Wszystko co zasłania żonie radość z bycia z innymi ludźmi i przeszkadza w afirmacji innych ludzi oraz przeszkadza w obdarowywaniu innych ludzi swoim potencjałem i wysiłkiem, zabiera żonie życiowy sukces. Wszystko co blokuje afirmację innych ludzi i zakłóca dobre relacje międzyludzkie staje się więzieniem i prowadzi do życiowej katastrofy. Czy wszyscy bogaci i wszystkie gwiazdy odnoszą prawdziwy sukces? Czemu niektóre wielkie gwiazdy nie radzą sobie z własnym życiem? Czemu popadają w nałogi i staczają się na dno? Samotność, oraz brak poczucia celu i sensu, a co gorsza krzywdzenie innych, jest najcięższą życiową porażką. Kiedy masz ogromny majątek, lub gdy jesteś błyskotliwym, brylującym w towarzystwie geniuszem, to wszystko może przesłonić ci prawdziwy cel. Tym celem jest radość z obserwowania, adorowania, analizowania, obdarowywania ludzi i szczęście wynikające z konsumpcji dobrych relacji międzyludzkich. Bogactwo zmarnowane na bezsensowny ekshibicjonizm staje się wielkim wyrzutem sumienia. Bogaci ludzie po jakimś czasie albo popełniają samobójstwo, albo chcą wszystko rozdać lub przy najmniej dobrze wykorzystać do szczytnych celów. Tylko bogaci mają infrastrukturę i zasoby wystarczające by realizować wielkie projekty służące innym.

Widzimy więc, że motywacja żony i męża do budowy domu, urządzania mieszkania lub remontu może wynikać z chęci autoprezentacji własnych możliwości i z własnego ekshibicjonizmu lub z koncentracji na spełnianiu własnych potrzeb. Jest to motywacja skoncentrowana na własnej osobie i utrudniająca porozumienie między małżonkami. Warto zamienić ją na motywację ukierunkowaną na drugiego małżonka. Nic nie daje więc takiej frajdy jak oddanie własnej osoby, własnego czasu, własnych zasobów, własnych talentów oraz własnej pracy w prezencie. Żono! Mężu ! Chcecie być szczęśliwi? Zostańcie chodzącymi darmowymi prezentami. Nic nie daje takiej jazdy na maksymalnym koksie, jak skupienie się na bezkresnym zachwycie wynikającym z relacji z cudami i arcydziełami sztuki jakimi są ludzie i odkrycie bogactwa drzemiącego w duszy każdego człowieka. Chcesz być bogaty? Odkryj bogactwo drzemiące w każdym człowieku, a będziesz najbogatszy na świecie. Zachwyt innym człowiekiem jest tym, co daje maksymalny przypływ adrenaliny, endogenicznych morfin i całej gamy narkotyków produkowanych przez organizm. Mężu! Dla tego nie buduj się i nie remontuj dla lansu. Zostań idealnym mężem i miłośnikiem ubóstwa jak święty Józef. Ekshibicjonizm nie da tobie żadnej korzyści. Zamień potrzebę potwierdzania własnej wysokiej samooceny, na potrzebę obdarowywania. Nie jaśniej blaskiem gwiazdy przed sąsiadem, bo zaślepisz jego żonę. Zaraz mu będzie żona truć, żeby wziął się do roboty. Nie próbuj zabłysnąć przed własną żoną i dziećmi. Nie zostań bohaterem swojego domu, jak głosi konkurencyjna reklama. Nie tędy droga do sukcesu. Nie skupiaj się na bohaterstwie i własnej wysokiej samoocenie. Połącz się z mocą, jak Yoda mistrz Jedi. Opuść swoje własne ja i zjednocz się z wszechświatem. Zrób coś powalającego. Skup się na innych. Zauważ potrzeby swojej żony. Zrób jej prezent z własnej osoby, własnego czasu i własnych zasobów. Zapomnij o swoich potrzebach, bo spełnianie własnych marzeń nie daje takiej bomby atomowej radości jak spełnianie marzeń żony. W kolejnych galeriach omawiamy najbardziej popularne potrzeby żon, dotyczące designu, architektury i efektów architektonicznych. W galeriach tych można znaleźć bardzo dobre pomysły na prezent.

I tu pojawiają się pułapki obdarowywania żony przez uprzywilejowaną kastę trzymającą władzę, kosztem ucisku eksploatowanej klasy robotniczej oraz obdarowywania żony na lichwiarski kredyt. Jeżeli nie jesteś sułtanem lub szejkiem naftowym nie martw się. Szejk ma cały harem. Nawet jeżeli zaspokaja żony finansowo, to nie może tak jak ty, zaspokoić potrzeb cielesnych, umysłowych i duchowych wszystkich swoich żon. Nie ma on możliwości się nawet nimi wszystkimi nacieszyć, bo jego życie jest za krótkie aby je odkryć. W haremie liczy się tylko jedna żona – faworytka, a reszta żon to kolekcja zabawek. Nawet jeżeli szejk obrzuci żony rubinami i szmaragdami i tak nie będzie w stanie poznać ich wszystkich. Nie zgłębi ich duszy i nie rozwikła zagadek ich osobowości. Żony nie lubią gdy mąż ich nie zna. Żony nie lubią samotności. Nie lubią gdy mąż jest obojętny. Dla tego w domu – prezencie dla żony, nie liczy się koszt, tylko pomysł i zaangażowanie. My na naszej stronie mamy setki pomysłów za darmo. Nasi spece od wzornictwa, stylu, idei i ergonomii pomogą ci stworzyć dzieło sztuki użytkowej gratis, w ramach usługi wizualizacji. Pomożemy znaleźć genialne rozwiązania i produkty, które udźwigniesz finansowo z pensji nauczyciela. Drożej nie znaczy ładniej i wygodniej. Ale jeżeli chcesz obdarowywać żonę lub kogokolwiek z akcentem na to, że to ty – bohater własnego domu obdarowujesz żonę za wszelką cenę, to trzeba uważać. Inni też chcą obdarowywać. Nie zawsze tylko ty jeden – najgenialniejszy mistrz obdarowywania musisz wszystkich obdarowywać. Maksymalizacja obdarowywania nastąpi wówczas gdy zmotywujesz innych do obdarowywania. Sam w pojedynkę, nie dasz rady wiele dać. Ale gdy wywołasz lawinę obdarowywania, skutek będzie lepszy niż gdy będziesz całe obdarowywanie przepuszczał przez swoje ręce. Obdarowywanie traci na smaku zwłaszcza wówczas gdy obdarowując jednych wyciśniesz innych innych jak cytrynę. Dla tego negocjuj ceny z umiarem. Z umiarem kształtuj terms of trade swojego gospodarstwa domowego. Przywileje zabiły ducha w narodzie i skończyły się rozbiorami. Firma Chata 1 jest firmą działającą w dżungli wolnego rynku. Nie przetrwamy bez pieniędzy. Nasza firma istnieje przede wszystkim dla klientów i dzięki klientom. Ale są w niej również pracownicy i właściciele. Nie możemy zostać Świętymi Mikołajami chociaż chcielibyśmy. Dla tego w wymianie gospodarczej z innymi dąż do likwidacji przywilejów i równoważenia terms of trade. Nie zapominaj, że inni też mają rodziny i też chcą coś przynieść do domu.

Jeżeli nie możesz obdarować żony lub dzieci wszystkim, co tylko przychodzi im do głowy nie martw się. Małżeństwo i rodzina to bardzo angażujące formy wolontariatu, ale nie chodzi w nich o to, aby zajeździć ojca czy też męża. W małżeństwie i rodzinie nie chodzi również o to aby zapewnić żonie i dzieciom przywileje i poczucie że są ludźmi z lepszej gliny. Przywileje, lenistwo i pycha rujnują ludziom relacje i życie. Z resztą nie wiele potrzeba żonie i dzieciom do szczęścia. Czasami wystarczy się żoną i dziećmi po prostu interesować. Zażyła relacja a także wychowanie do wolontariatu i altruizmu daje żonie i dzieciom więcej korzyści niż bogactwa, kosztowności i podarki. Bogactwa, kosztowności i podarki oraz cała ułuda i przepych tego świata w porównaniu z cudem i arcydziełem jakim jest żona to po prostu nic. NIC!!! Bogactwo jakie wypływa z duszy żony jest wszystkim czego potrzebuje mąż. Bogactwa materialne mogą zubożyć relacje międzyludzkie, ponieważ mogą przesłonić bogactwo wynikające z międzyludzkich relacji. Zapewniając żonie i dzieciom wszystko tak, aby mogły w życiu nic nie robić podcinasz im skrzydła. Przecież one też powinny obdarowywać innych własnym potencjałem i wysiłkiem. Jeżeli nie możesz obdarować wszystkich na świecie nie martw się tym! Obdarowując możesz również uzależniać innych od swojej pomocy, a także zabijać w nich inicjatywę. Pozwól innym brać sprawy we własne ręce i nie ucz ich lenistwa. Twojej kasy i tak nie starczy na zasiłki dla wszystkich biednych i bezrobotnych. Obdarowuj więc nie tylko z sercem ale i z głową.

Żona lubi otaczać się pięknem, które komponuje się z pięknem jej ciała, umysłu  i duszy. Piękno to rozumie ona specyficznie, wyjątkowo oraz niepowtarzalnie. Świat uświadomionych i podświadomych potrzeb i pragnień żony jest wyjątkowy i niepowtarzalny, tak jak wyjątkowa i niepowtarzalna jest żona. Dla tego mąż powinien znać gust żony. Aspekty estetyczne i skojarzenia determinujące gust żony opisujemy w sekcji poświęconej stylom architektonicznym. Gust żony wynika z skojarzeń jakie wytworzyły się w jej pamięci i wspomnieniach. Żona kojarzy niektóre treści, idee, obrazy i kształty oraz faktury dobrze a niektóre źle. Wynika to z jej przeżyć i doświadczeń które rozpoczęły się we wczesnym dzieciństwie. Dla tego mąż powinien znać na wylot umysł swojej żony. Powinien zwiedzić wszechświat duszy żony aż po najskrytsze i najbardziej zarośnięte zakamarki. Jeżeli żona lubi historię, architekturę, południowoeuropejskie życie towarzyskie, nie lubi gdy coś ją rozprasza i dobrze czuje się na słońcu to zapewne odpowiada jej styl śródziemnomorski. Jeżeli dobrze kojarzy się jej egalitaryzm i równouprawnienie kobiet a źle kojarzy się jej tradycyjny patriarchat, zapewne bliski jest jej styl skandynawski. Ale w ramach konkretnego stylu pozytywnie lub negatywnie mogą kojarzyć się jej poszczególne motywy, rozwiązania i materiały. Jeżeli żona lubiła matematykę i fizykę prawdopodobnie lubi dekoracje patchworkowe i geometryczne. Jeżeli lubiła biologię to prawdopodobnie preferuje motywy roślinne. Jeżeli żona lubi bezpieczne, zaplanowane i uporządkowane życie, może ulec efektowi patchworków.

Bezpłatna* wizualizacja i doradztwo

Skorzystaj z bezpłatnej usługi wizualizacji i doradztwa. Klienci którzy kupują płytki ceramiczne w firmie Chata 1 mogą poprosić o pomoc konsultantów. Pomoc polega na wprowadzeniu wymiarów pomieszczenia i jego układu do programu komputerowego a następnie rozmieszczeniu różnych produktów i konkretnych płytek na modelu komputerowym w celu możliwie najkorzystniejszego zaaranżowania danego wnętrza.

Całe pomieszczenie ogląda się na 42 calowym ekranie w formie animacji 3D. W czasie wykonywania wizualizacji konsultant może doradzić jakie technologie są optymalne w konkretnych sytuacjach lub pomóc w doborze materiałów bądź kolorów. Może również zaproponować wiele ciekawych rozwiązań i zasugerować jak stworzyć wnętrze w określonym stylu.

Więcej informacji na temat jak i w jakim celu robimy wizualizacje znajduje się w sekcji „porady”

* Dla klientów dokonujących znacznych zakupów do wizualizowanych wnętrz. Szczegóły informacji dostępne są w salonach.

Negocjuj ceny indywidualnie

Jeżeli klient firmy Chata 1 zamierza dokonać większych zakupów lub zakupów wielokrotnych może ubiegać się o rabat lub stały rabat. Rabaty nie dotyczą aktualnych przecen i promocji. Firmy mogą również ubiegać się o płatności terminowe. Wszelkie kwestie dotyczące cen i warunków sprzedaży uzgadnia się na miejscu w sklepie.

Skorzystaj z bezpłatnego transportu

Przy większych zakupach firma Chata 1 dostarcza towar pod wskazany adres na terenie miasta w którym mieści się sklep bezpłatnie. Transport poza miasto uzgadniany jest indywidualnie.

Przy dużych zakupach możliwy jest transport na terenie całego kraju.

Salony sprzedaży

Suwałki

ul.Szpitalna 1A
tel:87 566 70 33

Ełk

ul.Kilińskiego 16
tel:87 610 99 01

CHATA 1
Żukowski, Puchalski, Żynda Sp.j.

16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 1a
NIP: 844-232-02-14, Regon: 200328480
biuro@chata1.pl